joi, 24 aprilie 2014

Bioderma Sebium gel spumant

                    Buna fetelor,

 
          In urma cu 5 saptamani am cumparat gel spumant Bioderma Sebium avand un ten gras cu tendinta accneica, fiind dezamagita de alte produse nu am avut mare incredere in acest gel.
Este destinat persoanelor cu tenul gras, cu acnee si mixt, nu contine sapun, imbogatit cu sulfat de zinc care asociaza efectul de inhibitie al enzimei 5 alfa, creaza o actiune antiiritanta, limitand secretia de sebum si calmand pielea. .
  Se umezesc mainiile si se aplica o cantitate destul de mica pentru a curata in totalizate tenul de impuritati si machiaj, am fost profund impresionata atunci cand am folosit gelul si pentru curatarea mascarei, a tusului si spre uimirea mea nu am avut nici o senzatie de usturime la nivelul ochilor.
Inca din prima saptamana am inceput sa vad rezultatele, secretia de sebum a inceput sa scada nemaiavand tenul atat de lucios, intradevar a uscat tenul dar nu foarte tare.
 
L-am folosit timp de 5saptamani zilnic dimineata si seara si sunt foarte incantata de acest produs,este gelul meu preferat si il recomand cu incredere persoanelor care au probleme cu sebumul.
Incercati-l si nu veti fi dezamagite.
            Voi ce produse folositi pentru ingrijirea  tenul gras? Daca ati incercat acest gel astept si opinia voastra despre el.
 
Vam pupat!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu