joi, 1 mai 2014

Testare The One by Oriflame

Buna fetelor,


Nici nu stiu cum sa incep sunt  atat de  incantata atat de entuziasmata tocmai ce am primit coletul celor de la Oriflame cand am deschis coletul si am vazut cat de multe produse mi-au trimis nu imi venea sa cred si variant full size WOW.

N u am cuvinte sa pot descrie bucuria pe care mi-au facut cei de la Oriflame, eram exact ca un copil de 5 ani astepand sa vina Mos Craciun.
Am ramas profund impresionata de aceste produse ambajajul dau o nota de eleganta, le putem lua cu noi oriunde pentru a ne retusa machiajul atunci cand este nevoie.
Abea astept sa le testez si sa v-a impartasesc opinia mea despre aceste produse, la prima vedere va pot spune ca sunt foarte impresionata si incata.
Le voi testa cu cea mai mare placer si voi reveni in cateva zile cu un review despre aceste produse.

Ati folosit aceste produse? Ce parere aveti despre ele?

V-am pupat!

Oriflame campania 6/2016


8 comentarii:

  1. Super colet, abia astept sa imi ajunga si mie.
    Nuantele de fond de ten, corector, respectiv pudra ti se potrivesc?

    RăspundețiȘtergere
  2. da toate nuantele mi se potrivesc :D sper ca ai si tu noroc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yay, u so lucky! :))) In caz ca sunt "universale", ce nuante ai primit?

      http://simadenisa.blogspot.ro

      Ștergere
    2. fond d ten 30600 natural beige, pudra 30613 medium,
      corrector 30617 nude beige

      Ștergere
    3. Cred ca vor fi cam inchise :-?
      Multumesc pentru detalii :*

      Ștergere
  3. fard:golden brown, olive green, beige pearl,
    luciu de buze: rose glacier , trendy berry,
    oje:cappucino, ni drchid

    RăspundețiȘtergere
  4. Helloam avut ceva probleme cu parola blogului si a trebuit sa-mi fac alt blog si ma gasiti aici http://beauty-by-geo.blogspot.co.uk/

    RăspundețiȘtergere